Продавець Інтернет магазин 1000 дрібниць розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
3089 відгуків
+380 (68) 655-30-02
Інтернет магазин 1000 дрібниць
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Повернення або заміна продукції проходить на протязі 14 днів, з моменту отримання. Зверніть увагу: всі товари потрібно перевіряти на пошті на наявність пошкоджень при транспортуванні. Після того, як Ви оглянули доставлений товар, залишаючи відділення пошти з посилкою, або відпускаючи кур'єра, Ви погоджуєтеся з тим, що товар був Вам доставлений в належному вигляді і Ви не маєте претензій. Тому, всі претензії про те, що товар має зовнішні пошкодження, неповну комплектацію і т.д., заявлені після отримання посилки, магазином будуть розглядатися в індивідуальному порядку!Обов'язкові умови для здачі товару: 1.Наявність документа. 2.Товар в повній комплектації 3.З збереженим товарним виглядом і не пошкодженою упаковкою,слідів використання. 4.Всі повернення і обміни відбуваються за рахунок покупця. Термін повернення або заміни товару становить від 2-х до 7 роб.днів з моменту отримання.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner